Ana Sayfa - Üst Banner

Emniyet Müdürü Tipioğlu yaralı polisleri ziyaret etti

Mucahit Akin  |  30 Kasım 2016, Çarşamba 17:44  |  2422 görüntülenme
Şanlıurfa Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu yaralı polisleri hastanelerde ziyaret etti..
Emniyet Müdürü Tipioğlu yaralı polisleri ziyaret etti

Şanlıurfa Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu yaralı polisleri hastanelerde ziyaret etti.
Şanlıurfa’da polis aracına el yapımı bomba ile gerçekleştirilen saldırıda 3 polis memuru yaralandı. Yaralılar olay yerine çağrılan ambulanslarla hastanelere kaldırıldı. Hastaneye kaldırılan yaralıları ziyaret eden Şanlıurfa İl Emniyet Müdürü Veysel Tipioğlu, yaralıların genel durumu hakkında bilgi aldı. İlk olarak Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesinde bulunan yaralı polis memurunu ziyaret eden Tipioğlu, ardından diğer hastanelere kaldırılan yaralı polisleri ziyaret etmek için hastaneden ayrıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!