Ana Sayfa - Üst Banner

İlaç içerek intihar etmek istedi

Mucahit Akin  |  01 Ekim 2016, Cumartesi 09:57  |  1184 görüntülenme
Şanlıurfa’da bir kişi ilaç içerek intihar etmek istedi. Hastaneye kaldırılan şahsın tedavisi sürüyor.
İlaç içerek intihar etmek istedi

Edinilen bilgiye göre olay, Şanlıurfa’nın Haliliye İlçesine bağlı Yenişehir Mahallesinde yaşayan B.T.(24), henüz bilinmeyen bir nedenle evdeki çok sayıda ilacı içerek intihar etmek istedi. Yakınlarının fark etmesi üzerine B.T, olay yerine çağrılan ambulansla Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.
Şahsın tedavisi sürerken, polis olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!