Ana Sayfa - Üst Banner

İş yerini temizlemek için tiner kullanan 2 kişi hastanelik oldu

Mucahit Akin  |  09 Eylül 2017, Cumartesi 18:16  |  3042 görüntülenme
Şanlıurfa’da motorcu dükkanını temizlemek için tiner kullanan 2 kişi hastanelik oldu..
İş yerini temizlemek için tiner kullanan 2 kişi hastanelik oldu

Şanlıurfa’da motorcu dükkanını temizlemek için tiner kullanan 2 kişi hastanelik oldu.
Edinilen bilgiye göre olay, merkez Haliliye ilçesine bağlı Melik Cabbar Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, motor tamircisinde çalışan 2 kişi yerdeki motor yağlarını temizlemek için tiner kullandı. Tinerden etkilenen 2 çalışan zehirlenirken, vatandaşların olayı fark etmesi üzerine hemen 112 sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri zehirlenen 2 çalışanı Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırarak burada tedavi altına alındı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!