Ana Sayfa - Üst Banner

Motosiklet sürücüsü, çarptığı Suriyeli genci yolun ortasında bıraktı

Mucahit Akin  |  09 Ekim 2016, Pazar 17:27  |  1182 görüntülenme
Şanlıurfa’da motosiklet sürücüsü çarptığı Suriyeli vatandaşı olay yerinde bırakarak kaçtı. Suriyeli genç, vatandaşlar tarafından yolun kenarına taşındı.
Motosiklet sürücüsü, çarptığı Suriyeli genci yolun ortasında bıraktı


Edinilen bilgiye göre, olay, Şanlıurfa’nın Eyyübiye ilçesine bağlı Haleplibahçe Mahallesi 11 Nisan Fuar Caddesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, yolun karşı tarafına geçmeye çalışan ismi öğrenilemeyen Suriyeli genç, bir motosiklet sürücüsünün çarpmasıyla yaralandı. Yaralanan Suriyeli genci yolun kenarına vatandaşlar taşıdı. Olayı gören vatandaşlar 112 Acil Servisi ekiplerini arayarak ambulans istedi. Yaralı şahıs ambulansla Balıklıgöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Polis olay yerinde inceleme yaparak, motosiklet sürücüsünün bulunması için çalışma başlattı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!