Ana Sayfa - Üst Banner

Öğrenciler arasında bıçaklı kavga: 3 yaralı

Mucahit Akin  |  05 Kasım 2016, Cumartesi 12:52  |  1187 görüntülenme
Şanlıurfa’daki bir lisede öğrenciler arasında yaşanan kavgada 2’si bıçakla olmak üzere 3 öğrenci yaralandı.
Öğrenciler arasında bıçaklı kavga: 3 yaralı

Edinilen bilgiye göre, Şanlıurfa’nın Karaköprü ilçesi Güzelşehir Mahallesi’nde bulunan Çok Programlı Anadolu Lisesinde iki öğrenci grubu arasında bıçaklı kavga çıktı. İddiaya göre, öğrenciler arasında önceki gün başlayan sözlü tartışma bugün kavgaya dönüştü. Okul önündeki boş arsada yaklaşık 20 kişilik öğrenci grubu kavga etti. Bıçakların da kullanıldığı kavgada 2’si bıçakla olmak üzere 3 öğrenci yaralandı. Yaralılar, olay yerine giden ambulanslarla Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Hastaneye getirilen yaralı öğrenciler, görüntü alan basın mensuplarına da saldırdı. Elindeki montu basın mensuplarına fırlatan bir öğrenci, görüntü almalarına engel olmaya çalıştı.
Polis, kavgaya karışanları yakalamak için çalışma başlatırken olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!