Ana Sayfa - Üst Banner

Okulda gıda zehirlenmesi şüphesi

Mucahit Akin  |  28 Kasım 2016, Pazartesi 16:59  |  2147 görüntülenme
Şanlıurfa’da okulda rahatsızlanan kız öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle ambulansla hastaneye kaldırıldı..
Okulda gıda zehirlenmesi şüphesi

Şanlıurfa’da okulda rahatsızlanan kız öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle ambulansla hastaneye kaldırıldı.
Edinilen bilgiye göre, Haliliye ilçesine bağlı Yenişehir Mahallesi’ndeki Orhan Gazi Anadolu Kız İmam Hatip Lisesi’nde okuyan kız öğrenci, sınıfta rahatsızlandı. Yediği yiyecekler nedeniyle zehirlendiği iddia edilen öğrenci, olay yerine çağrılan ambulansla Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Öğrencinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken yiyeceği nereden aldığı öğrenilemedi.
(Şİ-BRN-HA-Y)

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!