Ana Sayfa - Üst Banner

Otomobil bir anda alev aldı

Mucahit Akin  |  10 Temmuz 2016, Pazar 15:31  |  1558 görüntülenme
Siverek'te Çalıştırılmak Istenen Otomobil Yandı
Otomobil bir anda alev aldı

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde, çalıştırılmak istenen otomobil bir anda alev aldı. Sürücü, kendini ve çocuklarını son anda dışarı atarak kurtardı.
Olay, akşam saatlerinde Hasan Çelebi Mahallesi 26 Sokak’ta meydana geldi. Evinin önünde park halindeki 27 RK 554 plakalı otomobilini çalıştırmak isteyen İbrahim Akyol, bir anda motor kısmından yükselen dumanları görünce can havli ile kendini ve çocuklarını dışarı atarak durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. Polis ekipleri ise çevrede güvenlik önlemleri aldı. Ekiplerin müdahalesiyle kısa sürede söndürülen yangın nedeniyle otomobilin motor bölümü tamamen yandı. Otomobilin yanma anı amatör kameralar tarafından ise saniye saniye kaydedildi.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!