Ana Sayfa - Üst Banner

Şanlıurfa’da kibritle oynayan çocuklar bodrumu yaktı

Mucahit Akin  |  27 Nisan 2017, Perşembe 16:14  |  3687 görüntülenme
Şanlıurfa’da bir apartmanın bodrum katında kibritle oynayan çocuklar, kıvılcımların hurdalık malzemelere sıçramasıyla yangına sebebiyet verdi..
Şanlıurfa’da kibritle oynayan çocuklar bodrumu yaktı

Şanlıurfa’da bir apartmanın bodrum katında kibritle oynayan çocuklar, kıvılcımların hurdalık malzemelere sıçramasıyla yangına sebebiyet verdi.
Edinilen bilgiye göre olay, Haliliye ilçesi Osmangazi Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, apartmanın bodrum katında kibritle oynayan çocuklar, ateş kıvılcımlarının hurdalık alana sıçraması sonucu yangına neden oldu. Bina sakinlerinin bodrum katından çıkan dumanı fark etmesiyle olay yerin çağrılan itfaiye ekipleri yangını kısa sürede kontrol altına alarak olası bir facianın önüne geçti.
Yangın sonrası olay yerine gelen polis ekipleri, yangınla ilgili soruşturma başlattı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!