Ana Sayfa - Üst Banner

Uyuşturucu satıcısı adliyeye gülerek girdi

Mucahit Akin  |  23 Eylül 2016, Cuma 16:25  |  1111 görüntülenme
Şanlıurfa’da çaldıkları motosikletle uyuşturucu satan 2 kişi polis tarafından yakalanırken, zanlılardan birinin adliyeye girerken gülmesi ve rahat tavırları pes dedirtti.
Edinilen bilgiye göre, Şanlı...
Uyuşturucu satıcısı adliyeye gülerek girdi

Şanlıurfa’da çaldıkları motosikletle uyuşturucu satan 2 kişi polis tarafından yakalanırken, zanlılardan birinin adliyeye girerken gülmesi ve rahat tavırları pes dedirtti.
Edinilen bilgiye göre, Şanlıurfa’da Harran Caddesi üzerinde polis şüpheli bir motosikleti durdurmak istedi. Üzerinde iki kişinin bulunduğu motosikletin kaçması üzerine İl Emniyet Müdürlüğü motorize polis ekipleri takibe aldıkları motosikleti Harran Caddesi üzerinde yakaladı. İki şahsın üzerinde arama yapan ekipler, 200 gram satışa hazır esrar maddesi ele geçirdi. Zanlılar polis tarafından gözaltına alınırken motosikletin daha önceden Sarayönü Caddesi üzerinden çalındığı öğrenildi. Ahmet A. ile Harun B. emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilirken, zanlılardan birinin polis eşliğinde adliyeye girerken gülmesi ve rahat tavırları ise pes dedirtti.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!