Ana Sayfa - Üst Banner

Yangını Söndürmeye Çalışan Kadın Dumandan Zehirlendi

Mucahit Akin  |  18 Kasım 2016, Cuma 14:24  |  848 görüntülenme
Şanlıurfa’da evinde çıkan yangını söndürmeye çalışan kadın dumandan etkilenerek hastaneye kaldırıldı.
Yangını Söndürmeye Çalışan Kadın Dumandan Zehirlendi

Şanlıurfa'da evinde çıkan yangını söndürmeye çalışan kadın dumandan etkilenerek hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Şanlıurfa'nın Haliliye ilçesine bağlı İmam Bakır Mahallesinde bir evde yangın çıktı. Halıların tutuşması sonucu çıktığı iddia edilen yangın kısa sürede diğer eşyalara da sıçradı. Yangın nedeniyle mahalleye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edilirken yangına müdahale etmek isteyen ev sahibi Sara K. dumandan etkilendi.

Olay yerine çağrılan ambulansla Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alınan kadının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Öte yandan evde çıkan yangın ise itfaiyenin müdahalesi sonucu daha fazla büyümeden söndürüldü.

Yangının çıkış nedeniyle ilgili soruşturma devam ediyor

Yorumlar (0)

Minimum 10, maksimum 1000 karakter

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!